Alla inlägg under juni 2014

Av Isamu - 30 juni 2014 18:30

Whale... Ingen statistik idag inte :/ men lägger ändå upp veckans låt :/

Veckans låt är "Relive the Story" med bandet "AS IT IS" .-.

Ha en fortsatt trevlig helg så syns vi senare under dagen .-.
Styrkekramar till er alla, Isamu.

Av Isamu - 30 juni 2014 11:18

Förlåt för världens absolut sämsta bloggning men har varit sjuk i över en vecka och har absolut knappt någon ork nu när jag är sjuk. Plus så har det hänt en massa saker och det här är bara ett mobil inlägg så jag bloggar mer när jag kommer hem för jag och pappa ska besikta bilen ;-;

[Bild]

Slänger även in en crappy selfie på mig själv men kan rabbla upp några saker som har hänt.
#1 Jag har varit deppig större delen av veckan men inte så här jätte ofta men det förekommer.
#2 Jag har raderat min förra Wattpad och skapat en ny (hände igår).
#3 Jag har haft Anime maraton \(^~^)/
#4 Anförtrodde kompisar dom jag litade på en väldigt stor hemlighet men dom berättar det för mamma, så tillbaks med tillitsproblem .-.
#5 Anförtrodde en kusin en ännu större hemlighet och vad gör hon? Jo hon berättar det för mamma min så nu vet man knappt vem man ska lita på..

Men vi hörs sen mina Unicorn's (om någon fortfarande är kvar .-.).
Veckans låt kommer även upp idag .-.
Styrkekramar till er alla, Isamu.

Av Isamu - 23 juni 2014 15:24

Har lite tråkigt just nu och då jag har jätte (betoning på jätte) ont i magen så har jag inte kunnat uppdatera bloggen eller Wattpad ._.
Ledsen för detta men ska förhoppningsvis uppdatera mer ikväll eller imorgon då jag just nu har kurat ihop mig under en filt i soffan och kollar lite på TV samt även spelar lite Sims som jag inte har gjort sen 2009 (tror det var fet iallafall) och samt messar med mitt "crush" o.o

Har dock på mig luva då mitt hår inte vill samarbeta ;~;

Men måste dock packa ihop datorn nu då man ska till mamma snart :3

Kom ihåg att jag älskar er mina Unicorn's <3 och även styrke kramar till er alla, Isamu.

Av Isamu - 19 juni 2014 11:14

Godmorgon allihopa ^~^

Mår otroligt så mycket bättre än igår kväll efter det som hände .-.
Men vad gör jag nu då?
Jo, jag sitter i soffan och läser "stad av skuggor" samt så har jag nyss ätit frukost ^~^

Jag bjuder på en bild på mig själv innan jag ska sätta mig och göra klart överraskningen till imorgon ^~^
Kommer dock inte vara någon bra men ja..

Av Isamu - 18 juni 2014 20:52

Hej allihop..

Mår inte särkilt bra nu då jag köpte en present till mamma (någon parfym av Rihanna) och gav den då till.
Hon gav mig en kram sen så sa hon hejdå och åkte härifrån... Vet inte riktigt vad jag ska göra nu då jag känner att ångesten kommer som bara den

Men ja.. Som sagt så ska jag gå och jobba på överraskningen som kommer att komma till bloggen på Midsommar ^~^

Styrke kramar till er alla, Isamu.

Av Isamu - 18 juni 2014 15:33

Förlåt för att det är sämst uppdatering men har ingen tillgång till datorn så kan liksom inte blogga just nu ;-;

Men är hos min farbror nu och dricker Smoothie ^~^ medan pappa sitter och gör Risk ettan till motorcykeln ^~^
För övrigt så har jag på mig ett linne, en t-shirt och även en Takida tjock tröja och ett par shorts idag då det är kallt som bara den ;-;

Kommer inte på något mer att skriva om så jag uppdaterar mer då och förhoppningsvis så kommer det att komma en överraskning till Midsommar ^~^

Styrke kramar från mig till er, Isamu.

Av Isamu - 18 juni 2014 03:04

Uppe än... Vet faktiskt inte vad jag gör uppe nu klockan 03:00..

Jo, just det.. Jag gråter som bara den och har gjort det i ungefär en timme nu men jag vet inte...

Ser dock halvt drogad ut oxh har just slutat gråta med hjälp av en vän från England som är bara bäst ;-;

Men nu ska jag bog läsa lite (bara läsa klart kapitlet) och sen förhoppningsvis kunna sova ^~^

Love you all my freaking awesome Unicorn's :*

Styrke kramar till er alla, Isamu.

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg!

Klicka på "Visa presentation" för att veta mer om mig ^~^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag kalla mina bloggläsare?
 Läsare
 Muffin's
 Cupcake's
 Unicorn's
 Lovelies
 Dockor
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards